السبت، 11 يوليو 2009

وحشتوني ... جدا كتير أوي خالص





بونا زيوا عليكم يا حبايبي
ومولتسوميسك كتير علشان سؤالكم عني في غربتي


وتشي ماي فاتش كلكم ؟

بونا ؟؟؟!!!!


طيب الحمد لله


انا الحمد لله جيت من غير انفلوانزا الخنازير ... مشفتش محدش خايف ومرعوب من فيروس ضعيف اوي كده زي المصريين


المهم ...


أنا هكتبلكم عن رحلتي ...


" رومانيا رايح جاي "


من النهاردة ان شاء الله


والمفاجأة ....



.

.

مش دلوقتي

.

.

.

استنوا شوية


.

.

.

هناك 44 تعليقًا:

جحا المصرى يقول...

حمدا لله على السلامة
نورتى البلوجر من جديد

MǿиY El-Shreef يقول...

حمدلله عالسلااااااااااااااااامه يا ميما

وحشتينا يا بنووته والله

نورتي مصر

ومستنيين

adel يقول...

ميمي
واحشني وربنا

لازم نتكلم و نرغرغ بقي كتير

و مستني الهدية

مصر نورت نور اصفر في بمبي

حمد الله علي السلامة

فراشة يقول...

حمدالله على السلامه يا ميمايا

وحشتينا فعلا

الحمد لله انك راجعه بالف خير
بس طولتى قوى

يا ترى ايه هى مفاجأتك

مستنينك

مامة مازن يقول...

يا حبيبتى الف حمدا لله على السلامة مواااه نورتى مصر كلها مواااه

ستيته حسب الله الحمش يقول...

ايوة وحشتيني كتير
حمد الله ع السلامة
عاوزة هدية زي عادل
يا أما أديك ألماني لحد ما تقولي "دنكى شون"
اتصرفي

أم مالك يقول...

حمد لله على السلامة ياميمى
والله ليكى وحشة
خدى نفسك ومنتظرين التفاصيل
وبعدين ايه موضوع الهدايا ده
مليش دعوة انا ليا واحدة
نورتيى وفى انتظارك

أحمد بسام يقول...

حمد لله على السلامة
وحشتنا كتاباتك
عودة اقوى ان شاء الله

thunder يقول...

ههههههههههههههههههههه
دا فيومى يابنتى الكلام الىل انتى بتقوليه دا ولا اية
ههههههههههههههههه
يااه ليكى وحشة وِحشة اووووووووووووووى
اوووووووووووووووى
وحمد لله على سلامتك وديما منورة ياااااارب مصر
مش هحتل وهنتظر منك بوستك الجديد واحمدى ربنا انى سمحتلك بدخول مصر بانفلونزتك وباباغنوجك وسلاطتك دى
اختى العزيزززززززززة اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى
بجد والله كنا مفتقدينك ويارب
يحفظك دائما دمتِ يارب بكل حب و ودوفى رعاية وحفظ الله دائما ابدااااااا

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

ميمى


مش لاقى كلمة اغلى من اسمك علشان اقولها


ميمى

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

حمد لله على سلامتك يا قمر
نورتى ارض المدونات ومصر كلها

يارب تكونى بخير
تقبلى مرورى

همس الاحباب يقول...

حمدلله على السلامة
نورتى من جديد
وفى انتظار رومانيا رايح جاااااى
تحياتى

THE illusionist يقول...

يا الف الفين تلت تلاف اربع تلاف
حمد الله على السلامه
بجد نورك غطى على الكهربا والنور والميه وكل الخدمات العامه
حمد الله على السلامه من رومانيا
من بلد تاكفاح والنضال والثوره
نورتى البلوج يا حاجه
وصحيح
لازم اعرف
قابلتى دراكيولا ولا لا
وروحتى ترانسلفانيا ولا لا
ودخلتى القلعه اللى هناك ولا لا

7annen يقول...

حمدلله على سلامتك منوره البلوجر كله

حنين

آفشنا حرامي يقول...

ابتدى المشوار

osama44 يقول...

عودا حميد
حمد لله على السلامه
بجد شبكة المدونيين كلها نورت
ياريت تقول على سبع الفوائد من السفر

عاشقة الأحزان يقول...

يالهوووووووووووووووووووى

مش مصدقه
هيغمن عليا

عاشقة الأحزان يقول...

اغمن عليا اغمن عليا

انا فى حلم ولا فى علم

لالالا باين كده بتحلمى يا انوسه

عاشقة الأحزان يقول...

احم احم

انا كنت معديه كده فى البلوجر

لقيت بوست جديد يبقا اكيد ميمايا
جت صح ولا بتهيألى

عاشقة الأحزان يقول...

طب الحمد لله انا فوقت من حالة الاغماء وبتهيألى انى شايفه تعليقات بتقول ان ميمى الجميله جت

هيييييييييييييييييييييييه

هييييييييييييييييييييييييييييييه

عاشقة الأحزان يقول...

يانهار يانهار

لولولى لولولى لولولى لولولى لولولى

لولولى لولولى لولولى لولولى

الف مليوووووووووون حمدالله على السلامه ياحياتى

عاشقة الأحزان يقول...

يارب دايمآ منوره الدنيا كلها ياميمى

والله العظيم بحبك قووى
وكنت مفتداكى ياحياتى ربنا ما يحرمنيش منك ياقلبى

عاشقة الأحزان يقول...

ميمى

بحبك

بحبك

بحبك

بحبك

عاشقة الأحزان يقول...

ترى اكنا نقطف العشق مثمرا
لو كنا غير العشق نزرع
ام ترنا نحيا بغير الوصل
ام كنا بغير الوصل نطمع
ام كان الليل فينا مشرقا
ام كنا من اليالي الحب نجزع
فما كان فردا لحبه كاذبا
وليس الحب الذي للقلب يخدع
فأه لو تدري حبيبتي ام لو كانت
ترى والف اه لو كانت تسمع
واهات لو كان دمعي واصف ام
كان حبي بين ايديها يشفع
اما تدري انها لو مشت بارض من
بين الضلوع للقلب تنتزع
ولو طلت بالعين باسمة
كانت عيوني من اجفانها تدمع
وما تدري ان املي بعشقها
ومن ضوء عينيها شموسي تسطع
فليت اليالي ترحمنا مرة
وبالحب اياما بيننا تجمع
وليت الهجر مبطئ بيننا
وليت الشوق للقرب يسرع
ولتها من بعد الخصام عائدة
وليتها للحب ذالك ترجع
فقلبي الذي تجرحه بهجرها
بين كفيها عطر مصفى ينبع
وشمسي التي غربت من صدها
فوق خديها لو طلت تطلع
فلي في شفتيها شرك الهوى
ولي بين عينيها دوما مصرع
يموت احساسي لو ارى غيرها
وتنشل اجفاني لو للغير ترفع
فنغمة الحب بالوجه ترتسم
وهمساته على القلبين تنطبع
فلا الصد بمانعي عنها
وليس القلب الذي بلغير يقنع
اخذتنا الاقدار كل ماخذ
ولنرى الاقدار ما بنى تصنع
ادري ان الحب للويل ليس بمانع
وليس الذي للضراء يمنع
لكن طول الصد والهجر ويل
وسيف الحب للويلات يقطع
وهمسات الحب يعطينا الامان
وكان الحب بالحسنى يدفع
فهل ترى قد سمعت ما قلته
ام كانت اهاتي عندها لاتقنع

مع تحياتى عاشقة الاحزان ايناس


هذا هداء مني للاخت ميمى بمناسبة رجوعها من السفر

امووووووووووووووووووووووه

المعلم محمد صاحب المطعم - طعمية سخنة يقول...

CE MA FA CI انتي :d
بس انتي طلعتي اتعلمتي جملتين اهو ! انا في الجملة دي من 4 سنين :d

حمد الله علي السلامة

عملتي ايه في العروسة اللي قولتلك عليها ؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

حمد الله على السلامه ومستنينباقى المغامرات
عايزين شرح تفصيلى

بدراوى يقول...

الف حمد الله على سلامتك

ايوشة يقول...

الف حمدلله على السلامة ياميماية وحشتينا جدا ياقمر الحمد لله انك رجعتى تنورينا من تانى مستنيين احداث رحلتك لرومانيا بكل تفاصيلها
ومش تغيبى عننا تانى ياجميل

قلب ارهقته الاحلام يقول...

ميمي ....

وحشتيني اوي ياحبيبتي والله

كان نفسي أحتفل بيكي واعملك فرح ف المدونة :)

بكرة إن شاء الله النتيجة تكون كويسة واجي أحتفل بيكي براحتي

أنا جيت بس اقولك وحشتيني اوي وافتقدتك بجد اوي

MaNoOoSh يقول...

حمدا لله على السلامة يا قمر
وحشتينا كلنا جدااااااااااااااا جدا

يارب تكونى قضيتى ايام سعيدة ومستنيين المغامرات والصور طبعا

ممممممممممممممممممممممممممممواه

Soul.o0o.Whisper يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ميمىىىىىىىىىىى

بونا زيوا عليكى انتى يا جميلة

احنا كلنا بونا جدا

تشى ماى فاتش انتى؟؟؟


و لا مولتسوميسك على واجب ... :)



ياللا مستنيين الصووووووور



سلام

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ يقول...

شوف البت قلبت اجنبي

وعليكم بونا زيوا

وتشي ماي فاتش انتي ؟؟ :))

ههههههههههه

هيييييييييه انا اتعلمت روماني :]

ومنك نستفيد ياقمراية

الف الحمد لله على سلامتك ورجوعك لينا بالف سلامة

امووووووووووواه

ومولتسوميسك ^ـ^

نادية يقول...

السلام عليكم

اولاانا مش شبراوية

ثانيا انا بنت خالت احمد

ودلوقتي عمال يحرضني عليكي بس انا مش

رضية

الفراغ يقول...

انتى اللى تشى ماى فاتش كتير يا عسل
ارتاحى وخدى وقتك وغيرى هدومك واستحمى بماء النيل العظيم
فوقى بقا وكلمينا
فين التقرير
كلنا فى انتظارك
اسمحيلى بس ارحب بناديه بنت خالة احمد
ونقولها تشرفنا بوجودك
سلام يا ميمى والى لقاء

هندسة وصفية يقول...

حمد الله علي السلامة يا ميمايا
وحشتينا والله

أبو أمك يقول...

طب كويس إنك مش خايفة من انفلونزا الخنازير زيهم
على رأي المثل
إذا كنت في رومانيا...فافعل كما يفعل الاسبان

ندا يقول...

حمد الله على السلامة يا ميماية
مش هتحكلنا على الرحلة بتاعة رومانيا ياللا بقى متشوقين نعرف

عاشقة الأحزان يقول...

ايه ياترى جالك انفلونزا الخنزير ولا ايه بالظبط انتى فين يابت كل دده اظهرى بقا

يووووووووووووووووه

يالهووووووى عليكى بجد هزعل قوووى

ارجعى يا ميمى عن اللى فى دماغك

كل ده تجهيز مغامرات

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

د.خالدأمين يقول...

حمدلله بالسلامه

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

على فكرة يا ميمى انا عمرى ما انساكى ابدا وكلامك اللى عند وردة ده مش حقيقى لانه طبعا مش معقول ايد تصقف لوحدها او انسان يعيش من غير راس او انسان ممكن يتولد من غير قلب لو كل ده كله حصل انا بردة مش هانسى حضرتك لان حضرتك غالية واللى يعرفك بجد مستحيل ينساكى ها لسة بردة زعلانة ،، وبعدين القطط ذنبها ايه
انا كنت فى حالة بيات شتوى بس كلامك وجعنى اوى وقلت لازم اخرج واقولك حقك عليا وانا طبعا والله مش اقدر انساكى ابدا يا ميمى

لاسع افندى يقول...

حمدالله على سلامتك ونورتى مصر

تحياتى

جارة القمر يقول...

وحشااااااااااااااااااااني
جدا جدا

عفكرة انا بعرف اشيل شنط كويس لو تحبي مافيش مشكلة بالأمر ياجميل

مستنية جديدك ياقلبي


ربنا معك يارب

نهر الحب يقول...

حمد الله على السلامة ياميمى
رحلة موفقة بإذن الله وعقبال الرحلات القادمة.

تقبلى مرورى

نهر الحب

mimi يقول...

وحشتوني جدااااااا

سامحوني ردي علي التعليقات مجمل علشان إرهاق السفر وتغيير ساعات النوم


انتوا وحشتوني بجد


وشكرا ليكم اخواتي واصحابي واحبابي


ونتقابل في البوست الجاي