الخميس، 26 نوفمبر 2009

عيد أضحي سعيد ..




من غير الزهايمر


عيد سعيد ، يارب أجازة سعيدة


نتقابل بعد العيد

هنا طبعا علي صفحات المدونة


سامحوني لقلة تعليقاتي

وعدم الرد عندكم

بس اعذروني

مشغولة جدا


كل سنة وأنتم كلكم طيبين يارب

.

.

هناك 58 تعليقًا:

Pink Dreams يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا قمرايه

Pink Dreams يقول...

ايه دا وكمان اول تعليق

لا يونكن ابدا امشى غير ما اعمل الواجب

Pink Dreams يقول...

وكمان تالت تعليق بقى

انا مش بحتل المدونه دى كتير

ولازم استغل الفرصه

Pink Dreams يقول...

كل سنه وانتى طيبه وبخير وصحه وسعاده يا رب

وعيد سعيد عليكى وعلى كل اللى بتحبيهم يا رب

أحمـــــــــــــد أبو العلا يقول...

كل سنه وانتي طيبه ياميمايه
المهم مشغولياتك ديه تسيبك تستمتعي بالعيد

sookra يقول...

كل سنه وانتى طيبه ياميمايا ويارب يعود عليكى بالخير العيد اللى جاى

7annen يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا ميمى

وعيد سعيد عليكى يارب

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

كلاكيت تانى مرة

كل سنة وانتى طيبة يا ميمى بس انا عايز اعرف ايه حكاية الخروف اللى فى منه كذا نسخة ده
ربنا يجعل ايامك كلها سعادة يارب
وتحققى كل اللى بتتمنيه دلوقتى اهو وفى اللحظة دى اللهم امين

ليس فقيرا من يحب يقول...

كل سنه وانت طيب يا جميل

عيد سعيد عليك وعلى كل احبابك

يارب

بدراوى يقول...

و انتى بالصحة و السلامة يا ميمى

Somaya Kamal El Din يقول...

وانتى طيبة

وعيد سعيييد ويا رب تكونى مبسووووطة

adel يقول...

ياسلام ؟؟
مفيش اعذار ياعمونا بالنوسبة لي

بس برضه هاقول
كل سنة و انتي طيبة و نتقابل بعد معارك اللحمة و الفتة و نشوف في ايه

romansy يقول...

كل عام والمسلمين فى مصر والعالم الاسلامى بكل خير ومحبة وسلام لكل الانام

عيد اضحى سعيد

اعاده الله على الجميع بالامن والاستقرار

والسرور والتسامح

بســـمة انور يقول...

كل سنة وانتى طيبه يا اميويه يا سكرايه

الفراشة الصغيرة يقول...

كل سنة وانتم طيبين

عيد أضحى سعيد عليك

وعلى كل الامة الاسلامية

ستيته حسب الله الحمش يقول...

كل سنة وانت طيبة وعيد سعيد

لولا وزهراء يقول...

يارب كل الايام اعياد سعيده
كل لحظه وانتى بخير وسعاده

المعتصم يقول...

ميمى شقاوة
كل سنه وانتِ طيبه وبكل خير وسعاده
ويارب يكون عيد سعيد عليكى وعلى كل امتنا العربيه والاسلاميه

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

ميمايا
وحشاااااااااانى جدا

كل سنة وانتى طيبة
وبخير وصحة وسعادة
ربنا يعيده عليكى بخير يا قمر

تقبلى مرورى

فكرة من الزمن ده يقول...

كل سنة وميمايتي الجميلة بكل خير

جارة القمر يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا قمرايه

عيد اضحى سعيد

د. ياسر عمر عبد الفتاح يقول...

كل سنة وحضرتك طيبة
كل سنة والأمة الإسلامية كلها بخير
تقبل الله منا ومنكم صالح الأعمال

وبعودة الأيااااااااام

خواطر شابة يقول...

كل سنة وانت طيبة وبخير
عيد سعيد أدخله الله عليك باليمن والبركات
تحياتي لك

donya يقول...

مساء الخير
كل سنه وانتي طيبه
تحياتي

مسدس صغير يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا ميمايا
عيد سعيد عليكى وعلى كل الاسرة

كيكى عوووووو يقول...

طب كويس انك طمنتينى عليكى
(`'·.¸*¤* ¸.·'´) ¸.·'´)
♥*** happy feast ***♥
(¸.·'´ (¸.·'´*¤* `'·.¸) `'·.¸)
*************************

safa7_karmooz يقول...

كل سنة وانتى طيبة

د/عرفه يقول...

كل سنة وانتى طيبة
عيد سعيد


ويارب دايما أعياد ومناسبات كويسة

اقصوصه يقول...

عسى كل ايامكم عيد :)

reem يقول...

كل سنة وانتى طيبة ياقمر

عيد سعيد عليكى يارب

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

كل سنه وانتى طيبه

ومن اسرتك قريبه

وفى العيد بتكلى غريبه

واخر العيد تكونى مكلبظه

هههههههههه

عيد سعيد عليكى انتى وخطيبك عثليه

تحياتى

رئيس الجمهورية

مي يقول...

انتى يابت تعالى هنااااااا
يابت بقولك تعالىىىىىىى هديكى العيدية متخافيش هههههههه
كل سنة وانتى طيبة وعيد سعيد عليكى ياقمر

أبو أمك يقول...

خلاص بقى ماحدش عارف يكلمك
أنا قلت من الأول بلاش سفرية رومانيا اللي هاتغيرك
وزي ما قال المثل
إذا كنت في رومانيا...هات معاك كيلو رومان

تامر علي يقول...

كل عام وانت والاسرة الكريمة بخير :)

عاشقه الرومانسيه يقول...

ماااااااااشى ياستى
المسامح كريم
كل سنه وانتى طيبه
المهم نطمئن عليكى
سواء فى تعليقاتك عندنا
او فى بوستاتك على مدونتك

فاتيما يقول...

معلش يا ميمى
المهم تكونى كويسة يا حبيبتى
و نطمن عليكى
عيد سعيد عليكى يا بسكوتايا
إن شاء الله

well يقول...

كل عام وانتى بخير وعيد مبارك عليكى وعلى الامة الاسلامية يا رب
تحياتى

Meme يقول...

كل سنه و انت طيبة و ينعاد عليك يارب

osama44 اسامه 44 يقول...

كل عام وميمى فى صحه وسعاده
دمتى رائعه

mohamed ghalia يقول...

كل سنة وانت طيب
وعيد سعيد عليكى وعلى كل اسرتك

صوت من مصر يقول...

كل سنه وانتى طيبة
عيد سعيد

حياة يقول...

عيدك مبارك وعساك من عواده

تحياتى

الأحــــــ إيناس ــــــزان يقول...

عيد سعيد عليكى حبيبتى
وربنا يطمنى عليكى

Heba Faruq يقول...

عيد سعيد


وكل سنة وانت بخير وسعادة وتحققي كل ما تحلمين به إنشاء الله

قلب ارهقته الاحلام يقول...

كل سنة اونتي طيبة ياميمايتي


وحشتينييي جداااا بجد


عيد سعيد عليكي يارب وترجعي للمدونه بالسلامة :)

بوووسة كبيرة وحضن

amirelhob يقول...

بوست جميل اوى وكل سنه وانتى طيبه وفرحانه ومبوسطه وجميله ورقيه وطيبه واقرب لربنا من السنه اللى قبلها ومن قلبى بتمنلك كل خير وسعاده وصحه وتوفيق وفرح وابتسامه تدوم يا رب طول العمر

بنت بتحلم يقول...

كل سنه وانتى طيبه
وعيد سعيد عليكى
وعلى اسرتك الكريمه

يوميات الحارة يقول...

كل سنة وانت طيبة عيد مبارك علينا جيمعا

Mr.Hazem يقول...

كل عام وانتي بألف خير ياااارب
اعتذر طيلة الفترة الماضية لعدم دخولي مدونتك
لان ذلك كان خارج عن ارادتي
مرة تانية عيك سعيد يارب
وان شاء الله ينعاد عليكي وعالاهل بصحة وسلامة وأمان
وتحققت كل احلامكم
وبخصوص العيدية النص بالنص يا عيييني هههههه

ارق تحية

blue-wave يقول...

كل سنه وانتى بالف خير

جارة القمر يقول...

وحشتيني

thunder يقول...

عيد سعيد عليكى ياااارب يا ميمتى كل سنه وكل لحظة وكل ثانية وانت طيبة ياااااااااااااااااااارب


ملاحظة فين العيدية بقى طيب بلاش فلوس وهاتيهاا طبق مكرونة

اختى العزيزة دمتِ يارب بكل حب و ود وفى رعاية وحفظ الله دائما يارب

غير معرف يقول...

بلاش سرقة افكار ومجهود غيرك

ساعد على عدم سرقة الافكار


فية ناس بتسرق مواضيع من منتديات ومدونات وتنسبها ليها وفية مواضيع فى مدونات مسروقة من منتديات

فى مدونة عاشقة الاحزان ايناس

فية موضوع باسم ملاك الروح حبيبى

مسروق من منتدى تعب قلبى

http://forum.te3p.com/27986.html

http://froum.com/27986.html

ومنتديات مكتوب وكان مكتوب فى المنتدى بتاريخ 19/6/2009 قبل مايتنشر عندها فى المدونة

http://support froum.maktob.com/showthred.php?=454

وموضوع بعنوان معنى الوفاء مسروق من منتدى تعب قلبى

http://forum.te3p.com/304846.html

واغلب المواضيع اللى على مدونتها مسروقة من منتديات الفرق انها بتغير عنوان الموضوع علشان محدش يشك


بلاش نسرق مجهود غيرنا

يا مراكبي يقول...

في هذا العيد نسأل أولا عن الطعام ثم نأتي لتسأل عن الأصدقاء بعد ذلك

:-)

كل سنة وإنتي طيبة

همس الاحباب يقول...

كل سنة وانتى طيبة
وعيد عيد عليكى

Tarkieb يقول...

كل سنه وانتى طيبه وعيد سعيد وانت مش بعيد

اللى موش عارف يتغير يقول...

كل سنة وانت طيبة
ويارب تكونى فى احسن خير
.

كراكيب يقول...

اشطة يا ميمي
العيد خلص
واجازتة انتهت
انتي جاية على نص السنة واللا ايه
يللا شد حيلك وبلاش تبقي كسلانة زيي

مستيينك
وكل سنة وانتي فل الفل

miro el niro kwanirooooo