الجمعة، 22 مايو، 2009

زغروطة كبيرة




أحمد رجع
وساب رسالة لكل واحد فيكم
كتعليق في البوست اللي فات

عقبال إيناس ووردة ياااااارب
.
.
أرجعي يا إيناس
أرجعي يا وردة
.
.

هناك 73 تعليقًا:

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

نقول

ده

اول

تعليق

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

وكمان

تعليق

علشان محدش

يزعل

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

اما بقى التعليق ده

علشان خاطر النادى الاهلى

ربنا يكرمه ويرجع بالدورى

mimi يقول...

ده تعليق مني علشان ايناس

وجوووووون

mimi يقول...

ده تعليق لنادي تالابتلقلاترلا

ويارب يجيبلي معاه مكرونة

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

وده

لوردة

لغاية

ما

تيجىء

mimi يقول...

وده ليا بقي ... مش ممكن كده ... ما تواتواروناش يا جماعة

انا بحتل مدونتي
نياههههههههاااااااااا

thunder يقول...

انا جيتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
احجززززززززززززززززززززززززز
الاوووووووووووووووووووووووووول

thunder يقول...

المهم تمخضت فانجبت يعنى كل دا يا منيل انته وفى الاخر رجع تحتل المدونه اية العيال النص حمو دول بص عودا احمد اعرب يااض فى الجملة مع باين شرط الجزم وان الفاعلة اللى لما تفعل شئ حتى الان

thunder يقول...

اما بقة يا ميمو لبنت بلدى ايناس فا نا كفيل بها يعنى اية انها من دولتى بتوع دولتى رجاله اوى وعارف انها ولا اى حاجة تهزهم وهترجع لينا ان شااء الله احسن واجمد من الاول ان شاء الله

thunder يقول...

وانتى طالبت زعروطة من عندى ومجاننا اهوة
لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولى
لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولى
لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولى

وبجد ربنا يديم الاخوة بينا جميعا ياااااارب

thunder يقول...

ايوا ياض يا احمد وعلشان الاهلى ربنا ياااااارب بحق المصطفى يكتبله الدورى ان شاء الله امانه عليك ياض تروح استاد الماكس
وتشجع وانته متوضى فاهمنى هى مش ناقصة يعنى ربنا يوافقه ان شاء الله

فشكووول يقول...

ميمايه ياحلوه
حمدا لله على رجوع احمد وان شاء الله ايناس ترجع قريب
تحياتى

romansy يقول...

مبروك رجوعك يا ابو حميد عقبال الباقين
ويخلصوا الهدنه
ويرجعوا بالسلامه

بدراوى يقول...

انت شخصية جميلة
فعلاً
يا استاذة ميمى

تحياتى
على شعورك الجميل ده

ربنا يكرمك
و عود جميل يا استاذ احلام
:-)

المعلم محمد صاحب المطعم - طعمية سخنة يقول...

يا رب بقية الناس ترجع
لأن بجد الشهر الي فات ناس كتير سابت مدوناتها

نبض اسكندرية يقول...

:))))))))

حمدلله على السلامة لاحمد ياميمى

وعقبال وردة

تحياتى

Mo7ammed يقول...

الف مبروك يابرنس عالعودة
عقبال ايناس ان شاء الله

وطبعا ميماية العسولة فيها الخير
الواحد كده اتطمن انه لو اتمسك فى كبسة ولا حاجة
هى هتجيى وتقوم بالواجب

^_*

roaua يقول...

ألف مبروك عودة أحمد
مستنيكي في مدونتي
أنا إبراهيم
كأني أتكلم يعني بس ده حساب المجلة
مودتي

وردة يقول...

حمد الله علي سلامة احمد ياميمي
بجد انتي اخت جميلة اوووي
ربنا يكرمك
وانا موجودة اهه
مرسي يا احمد علي المكان
انت عارف اني بتأخر دايما
معلش
وكفاية انك موجو بينا ده اهم من وجودي
بجد مش عارفة اقولكم ايه
وربنا يكرمنا جميعا ان شاء الله
ونوسة ترجع تاني احسن من الاول
سلام

مسدس صغير يقول...

عود أحمد لأحمد
مستنيين ايناس ووردة.
سلامى للجميع
خليكى انتى بس لمى الناس كده.
هههههه
سلام يا ميمايا

yoyo يقول...

صباحك سكر يا احلى ميمى

والله انا مش عارفة اقولك ايه ؟؟
ربنا يخليكى لنا يارب ومش يحرمنا منك ابدا ابدا
ويا ستلا احلى واكبر زغروطة عشان خاطر ابو حميد
لووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولى

حمد لله على السلامة يا أحمد
ربنا يارب يجمعنا على الحب و المدودة اللهم آآآمين يارب
تحياتى
يويو

well يقول...

مبروك الرجوع

ايوشة يقول...

انا مش هقول مبروك لان هو اصلا مكنش يقدر يسيب التدوين وهو عارف انا كنت ممكن اعمل ايه :)
عقبال ايناس ان شاء الله ووردة

MaNoOoSh يقول...

انا ملحقتش ارد على البوست اللى فات
عاااااااااااااا
على العموم حمدلله على السلامة وكويس ان ميمي الشقية عرفت تخليك تتراجع عن القرار المتهور دة.

وادى واحدة
لللللللللللللللللللللللللللوي

أحمد بسام يقول...

أحمد
حمد لله علي عودتك يا أبو حميد وبطل تدلع عليهم بقي
MIMI
ما شاء الله قدتي الحملة بمنتهي النجاح واديه سلم نفسه أقصد رجع

فتاه حالمه يقول...

ميمايا يا قمرايه يا تري فكراني
المهم ازيك عامله ايه
وانا بضم صوتي لصوتك واقول ل ايناس ارجعي يا هاميس انا بحبك بجد
ومبروك رجوع احمد مع اني مش اعرفه بس اي فرد في التدوين وجوده شئ مهم لكل الناس
سلام يا قمر

MǿиY El-Shreef يقول...

حمدلله ع سلامتك يا احمد

عقبال القمرات التانيين

:)

هندسة وصفية يقول...

الحمد لله
انا مش مصدق نفسي من الفرحة
انا بجد عاجز عن النطق
مين بقي احمد؟؟
ثواني اروح المدونة بتاعته اشوف في ايه و ارجع تاني

beautiful mind يقول...

فعلا يا جماعه انا حاسس اني موجود داخل صحبه حلوة اوي واللي فهمته انكم عايزين تبقوا شخص واحد ومحدش يسيب المجموعه
يارب كدا دايما ومنوريييييييييين

الفراغ يقول...

ربنا يخليكى يا ميمى انك بشرتينى برجوع احمد الى المدونه والى سابق عهده
الحمد لله
ودايما يارب اخوات واحباء
لا وجاى احمد يثبت وجوده ومحتل التعليقات
ماشى ياعم ..بس يلا فين البوست الجديد
انا رايحه عندك اهو..افتح الباب بقا
يوه بقا انت لسه هنا
انا سبقتك ومنتظراك هناك

ghorBty يقول...

الحمد لله ...

رجوع اسماء واحلام في وجداني ..

وان شاء الله ربنا ييسر الاحوال لايناس حبيبتي وورده كمان ..

شمس النهار يقول...

هو في ايه
ماله البلوجر
كل شويه حد لامم عزاله وقافل المدونه وماشي
مش فاهمه
هي فره

eAi يقول...

احمد مين؟ :(

ميرام يقول...

(:
(:
(:
ارجعي ياايناس ..
ارجعي ياوردة
...
وسلامي ليكي ياجميلة
(:

Soul.o0o.Whisper يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


طبعا مديرة العلاقات العامة بتاعتنا
الاستاذى ميماية عاملة شغل جامد جدا

و جون و جون و جوووووووووون

دا بمناسبة ذكر الكورة فى الموضوع :)


و أنا شايفة تعليق وردة منور أهو
و حمدلله على سلامتك يا وردة
و عقبال الرجوع الكامل


و مستنيينك يا أنوسة
ياللا تعالى بسرعة





اما اروح ألحق الشغل بئا


فاصل و نواصل :)

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

ايه يا ميمى مش هتردى على الناس دى ولا ايه المرة دى يا قمر الدور عليكى لانى استكفيت باحتلال مدونتك فى البوست اللى فات
وكمان انا حسيت انها مدونتى انا ولو الكلام ده اتكرر تانى ممكن تلاقينى محتلها بكل اللى فيها ومش بعيد اخدك اسيرة
يلا نحن فى انتظارك

soly88 يقول...

فين منى عشان تنده على احمد
مبروك الدورى
-----
......
====
!!!!!
للأسماعيلى

mimi يقول...

هرد عليكم كلكم بعد فوز الأهلي


نياااهاااااااااااااااااااااااااا


الفوز ... إن شاء اللـــه

gogo!sf يقول...

الحمد لله يا احمد بجد انت شخصيه .....؟؟

اهلاوى هقول ايه بس

حسك عينك تفكر التفكير الوحش ده تانى انت حر

انا اسفه طبعا عشان اتاخرت عليك بس والله غصب عندى ظروف صعبه جدا

سورى يا احمد

والحمد لله انك رجعت بالف سلامه

جوجو عاشقه الاحزان

حياتى نغم يقول...

السلام عليكم / الحمد لله إنى زرت المدونه مع خبر رجوع أحمد ربنا يروق له حاله على طول ، وشكراً لكِ ميمى .

mimi يقول...

أسماء وأحلام في وجداني
========================
حمد الله علي السلامة يا أحمد ... نورت العالم تاني

ويا ايناس الحمد لله أنا اطمنت عليكي

وردة ... اوعي تغيبي عننا تاني

mimi يقول...

الرعد الزئبقي
================

فرحتك برجوع أحمد باينة اوييييي
ربنا يخليكم لبعض ... اااامين

mimi يقول...

عمو فشكووول
==============

ايناس الجميلة رجعت ..والحمد لله وردة كمان

ربنا يخليك لينا يارب

mimi يقول...

رومانسي
==========

الهدنة انتهت الحمد لله ... وكلهم رجعوا والدنيا تمام ...

mimi يقول...

بدراوي
==========

اشكرك جدا يا أحمد....

وربنا يكرمك .... ومتزعلش مني أرجوك

mimi يقول...

طعمية سخنة
==============

مايو ده شهر الاستقالات... تقريبا العلاوة مش عاجباهم

mimi يقول...

نبض اسكندرية

=============

الله يسلمك يا جميلة ومنورة مصر كلها .. مش مدونتي بس ...

انا بعشق اسكندرية اصلااااااااا

mimi يقول...

محمد
========

انتو كلكوا فيكم الخير ...

احنا أسرة واحدة وما ينفعش نتقسّم

mimi يقول...

ابراهيم
==========

مدونتك دوختني حوالين نفسي
كل أما أدخل أعلق أخرج تاني

الحمد لله .. وصلت اخيرا

mimi يقول...

وردة...
========

حمد الله علي السلامة ولازم تعرفي غلاوتك عند اصحابك وماتبعديش عنهم تاني

اتفقنا؟؟؟؟؟

mimi يقول...

مسدس صغير
=============
ابو صلاح ... ايوة انت فاهم الخطة الجاية ايه بعد حشد القوات

هجوووووووووووووم

mimi يقول...

يويو
========
حبيبتي احنا في بيننا كلنا ميثاق أخوة .. لازم نقف جنب بعض ... ونثبت ده لكل حد نحس انه مننا

تحياتي يا جميلة

mimi يقول...

ويل
====

الله يبارك فيك ودي اول زيارة ليك ... ياريت تتكرر

تحياتي

mimi يقول...

أيوشة
=======

كان لازم برده نعملله حفلة بسيطة كده علي أد ما قسم .. عاوز يعرف غلاوته ... نعرفهاله ..

دمتي بود

mimi يقول...

منووووووش
==============

وحشتيني اوي اوي

وتعليقك محفوظ في البوست يا قطتي علقي براحتك .. انا برده استغربت تأخيرك !!

تسلميلي يا جميلة ...

بيب بيب أهلي .... هههههه

mimi يقول...

أحمد بسام
============

شكرا يا أحمد ده أقل حاجة نقدمها لأخواتنا وأصحابنا ..

ياريت محدش يبعد خالص عن أسرة التدوين

يارب

قول أأأمين

mimi يقول...

فتاة حالمة
============

نورتيني تاني يا عسولة

وهاميس رجعتلك تاني يا جميلة

علشا هيا كمان بتحبك

تحياتي

mimi يقول...

موني الشريف
===============

الله يسلمك يا موني يا جميلة

اوعي اوعي تزعلي مني ... والله كنت بهزر .. حتي اسألي مسدس صلاح

والقمرات رجعوا يا سكر

مووووواه

مسامحاني؟

mimi يقول...

هندسة وصفية
===========

شفت بقي ؟ مدونة أحمد عجبتك إزاي ؟؟؟

انا رحت عنده وشفت تعليقك هناك ...

والله يستاهل كل خير ...

ةاديني عرفتك علي مدون اسمه " أحمد برده "

تحياتي

mimi يقول...

بيوتيفول مايند
===================

احنا كلنا اسرة واحدة وعيلة واحدة ... ولو سمحنا كل يومين واحد يمشي مش هيتبقي حد في الأسرة خاااااااالص

نورتني زيارتك ... وسيدوم التواصل ان شاء الله

تحياتي

mimi يقول...

الفراغ
==========
الله يبشرك بالخير ... واحمد رجع تاني ووردة وايناس ... اولادك بيزيدوا ومش هيقلوا أن شاء الله

mimi يقول...

غربتي
=========

انا بشكرك من قلبي انك لبيتي دعوة قراية البوست اللي فات .. علشان عارفة انكم بتحبوا كتابات أحمد أد ايه ... فكان لازم اروحلكم لمدوناتكم واقولكم الحقوا ... ده عاوز يحرمكم من كتاباته

شكراااا مليون مرة

mimi يقول...

شمس النهار
=============
بجد كانت فرة ....... ههههههههههه

والعدوي انتشرت بسرعة انتشار النار في الهشيم

لكن الحمد لله رجعوا سالمين

نورتي يا قطتي

mimi يقول...

eAi
=======

أحمد ده

http://elham-me2.blogspot.com/

mimi يقول...

ميرام
===========

رجعوا الحمد لله تاني

والبركة فيكم كلكم

نورتي يا ميرو

mimi يقول...

سول ويسبر
==========

دي شغلتي يا بنتي ... هههههههههه

وايناس ووردة رجعوا والأمن مستتب

منورة دايما .... قبل وبعد الفاصل

mimi يقول...

اسماء وأحلام في وجداني
=======================

انا رديت أهه علي الناس كلهم ...

المفروض كنت ترد انت عليهم ... بس معلش خليها عليا المرة دي
" علي رأي المثل"

حمد الله علي السلامة

mimi يقول...

سوللي 88
=============

أحب اهنيك علي صعود الاسماعيلي للدور النهائي ... وأهنئ نفسي بالفوز

عاوز تعرف مني فين؟؟؟

أسأل شكري

mimi يقول...

جوجو
========

ايوة حسه عينه يعمل كده تاني ...

برافو عليكي والله ...

شكرا انك لبيتي دعوتي بزيارتي

ونورتي مدونتي زي ما انتي منورة مدونته

تحياتي

mimi يقول...

حياتي نغم
=============

قدم السعد والله ...

نورتي يا جميلة

تحياتي

smithe يقول...

hello friend. you want to come race Blog Design, Read more. Can you be a friend again

حلـم،، يقول...

الف الحمد لله ع السلامة يا احمد اتمنى التوفيق والانسجام وحشتينا يا ميمي