الأحد، 24 مايو، 2009

الأهلي عمهم ... وحابس دمهم + تحديث







طبعا ... طبعا .... بدون تعليق

.

.

نتقابل الساعة 9.00 بعد الاحتفالات بقي

.
الساعة دلوقتي 8.11 والنتيجة (1 /0 )
هاه ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟
نيااااهااااااااااااااااااا
.
يا شماتة أبلة طازة فيكو .....
.
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
أهلي أهلي .... هوه هوه

أهلي أهلي ........ هوه هوه

.

.

HARD LUCK ISMA3ILI

أهلي أهلي

هووه ... هوووه

قولولو الحقيقة........

قولولو بحبه ... ومدوبني حبه ...

ولأخر دقيقااااااااااااااااا

للمرة 34 في تاريخه ... بطل الأبطال ...

المرة ال5 علي التوالي ....

ابعد يا شر ... كفايانا أر

تنافسوا أه ... تاخدوا الدوري لاااااااااااااااااااااااااااااااااااه

مانويل جوزيه ... شكرا ......... 19 نصر للأهلي ...

والأهلي عمهم ... وحابس دمهم..

حامل اللقب ...

.

.

..




هناك 125 تعليقًا:

thunder يقول...

اول تعليق



ان شااااااااااااااااااء الله



يااااااارب



الفوز للى الاهلى


ان شاااااااااء الله



وعارفة يا ميمتى ان شاء الله يعنى الاهلى لما يفوز ليكى واحدة كانز ومكرونة ياستى


ان شالله محد حوش

أحمد بسام يقول...

Mimi
باذن الله يسمع من بقك ربنا و بنتيجة قاسية كمان الاهلي يخسر (وش انسان مطلع لسانه )

thunder يقول...

المشكلة ان حرام والله الاهلى يفضل كسبان طول الدور الاول ونص التانى مثالا وتعبان يا عينى طول الدورى وكل الفرق بطلعلها عضلات بس لما تقابل الاهلى ويجى الكائن التعبان المسمى بى الاسماعيلى دا ويرخم حرام والله يعنى

ان شااء الله يااااااااااااااااااارب ان شاء الله الاهلى هيفوز وهعيعرفهم بمكانتهم وان شاءالله هينهى عليهم والعجرفة دى هتروح ان شاء الله

لا والمشكلة انهم مفاكرين نفسهم فعلا لعبية وتشوفيهم فى الاسبوت اللى حاصل يوم ماتش الاهلى مع الجيش وهما هيوقعوا لما عرفوا بفوز الاهلى ومدى الخوف اللى ظاهر عليهم بجد كانوا شكلهم ((الرقابة هتحذف اللفظ)) ماعلينا المهم انهم الساعة سابعة ان شاء الله هيعرفوا مين اللى كان اجدر بى الدرع

thunder يقول...

انا عندنى اطماننا ان الاهلى باذن الله هيفوز لكن النتيجة كام بقة فى عليم الغيب طبعا بس اتمنى الاهلى يمسح بيهم استاد الماكس ويارب كمان يكون بجوان كتيرة يعنى يعيد السته تانى لان الاهلى شمعهم مرة بيها

thunder يقول...

مش هتحل دلوقتى هستانى ان شاء الله لحظة الفوز










وهنقول قول الحق خاليك ..... النادى الاهلى .... فريق









والاهلى عمهم وحارق دمهم









وشلن بريزة تعريفة الاهلى كله حريفة شلن بريزة ريال الاسماعيلى كله عيال







اشوفك بالليل بقة سلام دلوقتى

ابو صهيب ( الجمعاوي الاصيل)سابقاً يقول...

ما شاء الله

اول مرة اخش مدونة لبنت القيها بتتكلم في الكورة

وبما اني اهلاوي جداً


اتمنى فوز الاهلي عندنا النهاردة

واحنا هنحتفل بيه هنا ان شاء الله

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ يقول...

يارب يفوزوا ياستي وتفرحي

انا جوزي بيشجع الاهلي برضوا

الا قوليلي هو اليوم في ماتش ؟؟

وبين الاهلي والزمالك ؟؟

تحياتي ليكي ياقمر

عبد من عباد الله يقول...

ايه ده ايه ده ؟؟؟؟

بقى انا اروح امتحن ارجه الاقي كده !!!


خيااااااااااااااااااااانه

على فكره ما تأمليش نفسك اوي يعني ها

و بعقلي الواعي و اللاواعي برده و بكل الحواس التي عندي بقولك ان الامتحان بتاعنا ( بيقولوا جه صعب ) ايوة هما اللي بيقولوا انا كله عندي واحد اهو في الاخر امتحان و فيه اسئله .... و مدام الامتحان جه صعب يبقى الاهلي حيتغلب ؟؟؟

متسأليش ايه العلاقة بظبط ؟ او ازاي يعني ... هو كده

و بعدين هو الاهلي حيخسر حيخسر بس بشرط .......... يبقاش فيه الدقيقه 91 .

و لو كسب يا ستي ليكي عليا اجي بنفس .... و امشي علطول .

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

اسكندرية متامنة والحمد لله ضد اى

حركة كده ولا كده

يعنى الاهلى راجع راجع بالكاس

مسدس صغير يقول...

ربنا يستر
هنغلب فرق 2 ان شاء الله

كاتب مصري يقول...

الله ع الثقة
ربنا يوفقهم
شكلك أهلاوية صميم
بس أنا مليش في الكورة
خالص
تحياتي

MaNoOoSh يقول...

انا صحيح مليش فى الكورة بس بفر دايما لما الاهلى يكسب
ان شاء الله الاهلى يرفع راسنا

الفراشة الصغيرة يقول...

يارب

يارب

يارب نفووووووز

well يقول...

ان شاء الله الاهلى هيفوز

المعلم محمد صاحب المطعم - طعمية سخنة يقول...

طيب نتقابل نعمل ايه؟
يعني انتي عازمانا علي عصير و كده؟
لو فيها عزومة اجي
بس انا عاوز حقي ناشف

ان شاء الله الاهلي يكسب

MǿиY El-Shreef يقول...

ان شاااااااااااااء الله

قولي ان شاء الله يابنتي

حاول تفتكرنى يقول...

إن شاء الله


المدنة نابضة بالحيوية
حقا اسعدني المرور هنا

تحياتي

أحمد بسام يقول...

Mimi
اهو الاهلي فاز يا ميمي
الف مبروك ليكي و لكل اهلاوي
أنا اساسا اتحادواي يعني مش فرقه معي

ايوشة يقول...

كورة ربنااااااااااا يستر

الفراشة الصغيرة يقول...

ميمى

مبرروووووووووووووووووووك

للاهلى يا ميمى

والله وعملوها الرجاله

مامة مازن يقول...

هو انتى كمان كروية هههههههههه
مش كفاية مونى
يلا ماشى مبروك لولولوى

بدراوى يقول...

مبروووك للأهلى

هندسة وصفية يقول...

مبروك للاهلي و انا بقول لفريق الاسماعيلي الشقيق فليخساء كل منجاوي و طبعا لحبايبنا الزملكاوية نقولهم اكلتو التلاتة علي الفاضي

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

من هنا من الاسكندرية وبالتحديد من استاد حرس الحدود اعزائى المشاهدين نتمنا لكل مشجعين الزمالك والاسماعيلى وكل مصرى قلبه مش احمر سهرة سعيدة ان شاء الله

اعقل مجنونه يقول...

مبرررروك للاهلى

mimi يقول...

مبررررروك للأهليييييييييي

أهلييييي ... أهلللللللي


هوووه
هوووووه

فكرة من الزمن ده يقول...

ازيك ياميمايتي
الحمدلله جيت على خبر حلو ومناسبة تفرح الحمدلله
مبروك للاهلي
وحرام نقول حابس دمهم كفاية اللي هم فيه ياشاماتة ابلة طازة في ابلة طازة مين

فكرة من الزمن ده يقول...

انتي فين ياميمايتي تعالي نحتل اي حتة بما ان الدنيا حلوة
ولا توكني نزلتي الششارع تهبصي وسيبتيني الدنيا مولعة بجد

Hadota ... حدوتة يقول...

مبرووووووك
مبرررررروك للاهلى ياباشا والله

Hadota ... حدوتة يقول...

هو الاهلى شكله كده فاز وخد الدورى
:D

طب مبروك تانى

Hadota ... حدوتة يقول...

التعليق ال 31

حبيت فى تعليقى ال 31 ابارك للاهلى من موقعى هذا

Hadota ... حدوتة يقول...

فى الاول والاخر حبيت اجيب اتنين كيلو منجة وقزازتين فانتا فرحة بفوز الاهلى
:)

zainab يقول...

الأخت ميمى

السلام عليكم

أول مرة أدخل مدونتك

بس الحمد لله دخلت و بهنيكى وأهنى النادى الأهلى على الفوز

ألف مليون مبروك لينا

تحياتى

المعتصم يقول...

الف مبروك الدورى
وان شاء الله عقبال السوبر
وخلى اللى بالى بالك يموتوا من الغيظ
ههههههههههههههههههههههههه

Mo7ammed يقول...

مبروووووووك
للأهلى

هافضل اهلاوى طول عمرى

لحد اخر فانلة عندى

لحد اخر تى شيرت عندى

لحد اخر بنطلون عندى

لحد اخر ..



لحد اخر .. كوتش عندى


^_^

عاشقة الأحزان يقول...

السلام عليكم
اختى الغاليه على قلبى ميمى
ربنا ما يحرمنيش منك وبجد انتى انسانه جميله قووى وكلك مشاعر صادقه
والحمد لله رجعت ليكم تانى
ومبرررررررررررررروك للنادى الاهلى
اختك اللى بتحبك موووت
انوسه

بدراوى يقول...

انا اسف لو كنت قولتلتك شيلى التعليقات
بس اكيد حضرتك فاهمة طبيعة التدوينة كويس
و اهه طلع سرك باتع
و ظهرت الأخت مها زين مباشرة بعد تعليقاتك
اللى اتشالت

شكراً ليكى
انتى ليكى كرامات
اللهم زدنا
مدد مدد
:-)

MaNoOoSh يقول...

الف مبرووووووووووووووووووووك

yoyo يقول...

صباحك سكر

الف الف مليون مبروك علينا الدورى
طبعا الاهلى عمهم وحابس دمهم

لا تقولى زمالك ولا دارويش دا الاهلى و بس غيره مفيش

اهداف كتيرة ضاعت مننا بس الحمد لله فازنا بالدورى

اهلى اهلى اوووووووووه
اوووووووووووووووووووه

Adam يقول...

انا مش بحب الكوره وشايف ان اللي بيحصل ده زياده شويه

تحياتي

ادم

Soul.o0o.Whisper يقول...

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

مش باقولك يا بنتى انتى علاقات عامة

اهو طلع حقيقى أهو

سبحان الله


لا و التعليقات فيها شماته غير عادية
ههههههههههههههههه


ربنا يفرحكم كمان و كمان

دا مش بمناسبة انى من الفريق الاخر

دا مناسبة إنى مش من أى فريق




عجبنى أوى تعليق
"من هنا من الاسكندرية وبالتحديد من استاد حرس الحدود اعزائى المشاهدين نتمنا لكل مشجعين الزمالك والاسماعيلى وكل مصرى قلبه مش احمر سهرة سعيدة ان شاء الله "

لأخونا العائد بعد فراق




تحياتى

ستيته حسب الله الحمش يقول...

وعلى رأي فؤاد المهندس

نهنيء انفسنا ياسيدي

خمسة خمسة الأهلي عامل كبسة

انبسطي وافرحي

بيب بيب أهلي

hasona يقول...

السلام عليكم

الف مبروك للأهلي ولجماهير الاهلي
ولكل من يمتد بصلة للأهلي
ولاعبي الاهلي ومدربه

المباراة كانت جميلة من الفريقين

فراشة يقول...

بما انى اهلاوية قوى قوى
اكيد لاز اشارك معاكى يا ميمى
مبروووووووووووووووووووووك
اووووووووووووووووه اهلاوووووووووى
نداء لكل زملكاوى وإسماعلاوى وكل حاقد وغلاوى من حبيب الكل الأهلاوى أن تغلقوا أفواهكوا وكفاية تكسفوا نفسكوا لحد كده

وردة يقول...

مبروووووووووووك
مبروك عليكم الدوري يا اهلاوية
اسكندرية وشها حلو عليكم اهه
وسمعت كمان ان الفريق بيتفأل بستاد المكس
لاء والحمد لله المشجعين كانو زي الفل
اسكندرية كلها امبارح الساعة 6 كانت فاضييييييييييية ولا بني ادم في الشارع
وبعد الماتش ايه بقي افراح وعربيات علي البحر والاعلام الحمرا كانت منورة والله
الدنيا كانت هايصة
كانت معكم من قلب الاحداث
وردة من اسكندرية
مراسلة البلوجر الاهلوية
سلام

تامر حسين يقول...

حامل اللقب في الشهر الكام طيب هههههههههههه
الا قوليلي يا ختي هواحنا كسبنا ولا لسه
اهلاوي اهلاوي في الحب الاهلي انا غاوي
وكوكو واوا كوكو واوا
الاهلي عور الاسماعيلي واوا
ايه التهييس ده

تحياتك

اقصوصه يقول...

مبروووك:)

beautiful mind يقول...

الاهلي دايما مشرفنا في كل مكان ورافع راسنا واللي مش بيشجع الاهلي بصراحه يبقي جاب لنفسه مشااااااااااااكل كتير تسلمي علي الموضوع

تأثير الفراشة يقول...

ألف مبروك للأهلى يا ميمى، يا رب دايما إن شاء الله التفوق و دايما الفرحة

تحياتى ليكى يا جميلة

د. ياسر عمر عبد الفتاح يقول...

الحمد لله
الأهلي فعلاً يستحق إنه يكسب الدوري
وكان المفروض من بدري أوي كمان مش بس دلوقت

لكن كده بقي طعمه ألذ

... amr يقول...

........ ما أصل كل الكلام خلص ... هنقول اية ولا اية ولا اية ... عموما

ربنا ما يقطعلنا عادة :))

و سمعني سلام ......

أوووووووو أهلالالالالالالالالالاوي

ELMASRYA - MRS WRITER يقول...

طبيعي الأهلي هو اللي يكسب

أصلا مافيش أي نادي يقدر يوصل لمستواه

الأهلي وبس والباقي كله خس

شكرا يا ميمي على الإحتفالية الجميلة اللي انتي عاملاها لينا دي

عاشقه وغلبانه يقول...

ومن ثالثه شمال بنهز جباااااااال
وبأعلي صوت دايما بنشجع الابطااااااااال
فرق كبييييييييير فريق عظيييم اديله عمري وبرضو قليل


ومبرووووووووووووووووك للاهلي ومبروك لينا فريقنا

ومانويل جوزيه سيبقي في قلب كل اهلاوي كأفضل من درب المارد الاحمر
بس برضو لازم نبص للي جاي وندي فرصه للجديد ومش لازم نضغط عليه ونعيشه في دور مانويل جوزيه
الساحر هايوحشنا
بنتمناله التوفيق

سبهللة يقول...

الف مبروووووووووووك
شكلك اهلاوية على الاخر
وحاسبى على نفسك من الفرحة

راجى يقول...

مبروك

يوميات شاب منوفى يقول...

الف مبرررررررررررررررررروك لينا كلنا وعقبال المنتخب فى الجزائر

غير معرف يقول...

هو فى شك ان احنا نكسب اساسا!!!
عااااااااااااااااااااااااااا
لقيت حد يفهمنى الحقينى بقى بسرررررررررررررررررررعة
انا فعلا عايزة ارووووووووووح انا وصاحبتى همس بس مش لاقينا حد ينظلمنا اليوم تكسبى فيا ثواب وتنظمى انتى
عييييييييب دة احنا ولاد منطقة واحدة!!
ونعمل دعوة للناس كلها
شبراااااااااااااااا وبنات شبرا
هااااااااااااااا
عوووووووووووووووووووووو

غير معرف يقول...

وردى عليه بسرعة
عووووووووووو

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

ميمى العزيزة

يمكن يكون رقم وجودك فى التعليق بعيد شوية لكن رقم وجودك فى القلب دى حاجة يعلمها ربنا وحده مش انا بس ده كل الناس اللى بتحبك واللى انتى وقفتى جنبهم ولا انتى مش حاسة بقيمتك

اما بقى عن القط اللى بيرقص فانا مش عارف اعمل ايه كل يوم قطة تتخطف منى او تتعرض للخطف ربنا يستر

اما عن الصورة عارفك مسامحة
اما عن البحث عن الصور فانا اتعلمت منك اكتر واكتر واكيد هاستفاد بالكلام ده ربنا يخليكى لكل حبايبك

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

نسيت اقولك انى مش باعرف انسق بالالوان
لانى انا يا دوب باعرف اللون الاصفر بالعافية
انا هاحاول علشان خاطرك وربنا يستر ومفيش حاجة تبوز منى

mimi يقول...

ثندر
========

مبروك اول تعليق وربنا ساتجاب لدعوتك

مبروووووووووك الدوري

mimi يقول...

احمد بسام
============

(بنفس الوش اللي مطلع لسانه)

الاهلي خد الدوري خلاااااااص

انا عندي روح رياضية بردة

يا شماتة ابلة طازة فيكوووو

mimi يقول...

ثندر
=========

الاسماعيلي فريق جامد برده

بس ميييييييييين يابني

الاهلي عمهم

ينافسو اه ... ياخدوه لااااااااا

mimi يقول...

ابو صهيب الجمعاوي سابقا
===========================

انا بنت أهلاوية جدااااا ... وكان لازم اكتب عن حبيبي اللي كنت متوقعه فوزه ... وماخزلنيش مرة واحدة...

النتيجة ... الاهلي هوا الفائز

مبروك للاهلي

ونورت في أول زيارة

mimi يقول...

نوارة
========
مبروك لجوزك
مبروك لينا

مبروك لمصر كلها

الماتش بين الاهلي والمنجاوي أأقصد الاسماعيلي

الاهلي اخد الدوري خلاص

mimi يقول...

عبد من عباد الله مدحت
=========================

الامتحان كان صعب شوية ... يبقي انت ما ذكرتش .. وانا قلتلك من سهر الليالي بات للعام التالي ....

واهه الاهلي كسب... فين طلتك الكريمة؟؟؟؟؟؟؟؟

mimi يقول...

اسماء واحلام في وجداني
=========================
الاهلاوية كلهم بيتفاءلوا باسكندرية ... وانتو وش الخير علي الاهلي ... وعلينا كلنا

ربنا يكرمك

بيب بيب ... اهلي

mimi يقول...

مسدس صغير
=============
ابو صلاح ... فرق 2 من 1 مش مهم
المهم الاهلي عمهم ... وحارق دمهم

mimi يقول...

كاتب مصري
============

في اول زيارة ليك ... بقولك مبروك للأهلي ..

ايوة انا اهلاوية صميم

نورت بزيارتك

وان شاء الله يدوم التواصل

mimi يقول...

منووووووش
============
حبيبتي الأهلي دايما رافع راسنا

وافرحي افرحي ... علشان اخدنا الدوري

mimi يقول...

الفراشة الصغيرة
===================

ربنا استجاب منك يا فراشتي

الحمد لله ...

نورتي يا اهلاوية يا عسووووولة

mimi يقول...

ويل
===========

الاهلي فاز واخدنا الدوري الحمد لله

كله بدعواتنا ...

منور يا ويل

mimi يقول...

المعلم محمد صاحب المطعم ـ طعمية صخنة
===================================

كان فيه جاتوهات وحلويات وبيبسيهات وبسبوسات وشيكولاتات وكانزات وشيبسيهات ... بس خلصوا

روح كل سندوتش علي حساب صاحب المطعم

والاهلي حديد

mimi يقول...

موني الشريف
===============
ان شاء الله
ان شاء الله

هيفوز دايما وعلي طول

الاهلي حديد

mimi يقول...

جاول تفتكرني
==================

الحمد لله ان المدونة عجبتك

والحمد لله ان الاهلي فاز

والحمد لله علي تشريفك للمدونة

تحياتي

الاهلي حديد

mimi يقول...

احمد بسام
==============
اتحداوي ... اسمعلاوي ... زملكاوي ... مش فارقة المهم الاهلي اخد الدوري

وانت كده عندك روح رياضية


الاهلي حديد

تحياتي

mimi يقول...

ايوشة
========

كورة اه... وربنا ستر يا جميلة .. عارفة انك ملكيش في الكورة ... بس الاهلي حديد ولازم نحتفل بيه
نورتي

mimi يقول...

الفراشة الصغيرة
==================

ايوةةةة كدةةةةةةةةةةةةة

برافو عليكي اهو الكلمتين دول كتبتهم في البوست علشان في الصميم

ربنا يخليكي ليا يا سكرتي ... يا اهلاوية يا عسولة انتي

mimi يقول...

ماما مازن
==============
انا وموني والفراشة الصغيرة وايناس ووردة وعاشقة وغلبانة واقصوصة ... بنات بتشجع الأهلي ... ومبروك للأهلي يا ماما مازن

بيب بيب اهلاوي .......

mimi يقول...

بدراوي
=========

الف مبروك للأهلي من ستاد الماكس وياريت مش تكون لسة زعلانين مني انت ومواطن مصري ومها زين

انا بعتذر ليكم ...

وبشكرك علي الجايزة اللي ملحقتش اتهنا بيها

شكرااااااااا

mimi يقول...

هندسة وصفية
==============

كلامك ايه ... حقائق ستاتيكية في الجون ... رئيس المهندسين الاهلاويين يا بشمهندس

تحياتي

مبروك الدوري علينااااااااا

mimi يقول...

أسماء واحلام في وجداني
=======================

احمد ..

انت عملت مجهود كبير اوي علشان الأهلي ... رحت الاستاد وأمنت المكان وقلتلنا النتيجة كمان ......

ربنا يكرمك يارب

معلش علي طول تعبينك

اسفين يا زعيم

mimi يقول...

اعقل مجنونة
===========

الله يبارك فيكي يا سكرة

ويدوم التواصل

mimi يقول...

فكرة من الزمن ده
=======================

فكرتييييييييي

وحشتيني جدااااااا اوي

انتي اللي فين... مبروك البوست الجديد اللي مش جديد وقديم لمن يهمه الأمر ...

تحياتي ... ويا شماتة ابلة طازة فيهم

هههههههههههههه

بحبك في الله

mimi يقول...

حدوتة
==========

حبيبتي انتي بكده شاركتيني الفرحة بجد
.. ظبطتيني يعني .. تعليقات ومانجة وفانتا ...

مش ناقص حاجة غير سندوتش وتكول الحفلة كاملة

شربااااااااات وسكر انتي

نورتيني

mimi يقول...

زينب
=========

جيتي بكل الخير علي المدونة وعلي الاهلي .. الف مبروك للأهلي

سيدوم التواصل ان شاء الله تعالي

تحياتي

دمتي بكل ود

mimi يقول...

المعتصم
=========

يا اخ مصطفي والله اللي بالي بالك خلاص ماتوا من الغيظ ... اللهم لا شماتة وانت عارفني طبعا ...

الف مبروك للأهلي

بيب بيب أهلي

mimi يقول...

محمد
========

انت كده أهلاوي حتي أخمص قدميك بالكوتشي اللي لابسها في قدميك

ايوة كده ايوة كده

شايفين الأهلاوية يا جدعان

بوركت يابني والله

mimi يقول...

عاشقة الأفراح انوسة
========================

حبيبتي انا فرحتي ما تتوصفش بجد

انتي معايا ومعانا تاني علي طول بإذن الله تعالي ....

منورةةةةةة ... ومليون مبروك للأهلي

انا هسميكي عاشقة الافراح من هنا ورايح

بحبك وبموت فيكي

mimi يقول...

بدراوي
=========

بجد بعد كلامك أنا حسيت إني عملت عملة شنيعة وجالي اكتئاب واحباط لمدة طويلة ييجي كدة لمدة خمس دقايق

وقلت كل واحد حر ... يعمل اللي هوا عاوزه .. معلش اصلي كنت متعودة علي كده مع كل الناس اصحابي ...

المهم تقبل أفي ... ومها كمان ..

وانا مش هعمل كده تاني وعد

الاهلي حديد .. بيب بيب اهلي

تحياتي

mimi يقول...

منووووووش
==============

مبروك لينا كلنا يا قمر

والاهلي غيره مفيش طبعاااااااااا

mimi يقول...

يويو
=========

ال ويقوللك الاهلي اخد الدوري بالكوسة ..

لاااااااااا يستحيل

ده مجهود سنين طويلة ,,, ايوة الأهلي غيره مفيش

اهلي اعلي ... ههههوه هوووه

بيب بيب اهلي

mimi يقول...

ادم
=======

نورت ... لو كان ليك في الكورة ... كنت عرفت تشوف ان اللي بيحصل د طبيعي ونص وتلات تربع

نورت يا ادم في اول مرة تزورني فيها

وشكراااااااااااا

mimi يقول...

سول ويسبر
=============

عندك حق احمد يستاهل ياخد جايزة احسن تعليق

حلو اسمه الجديد " العائد بعد الفراق"

ههههههههه جميل ولايق عليه جداااااا

بيب بيب اهلي

اللهم لا شماته وانت عارفاني
هههههههههههههههههههههه

نورتي يا سول يا عصولة

mimi يقول...

ستيته حسب اللـه الحمش
=========================
نورتي يا سكر بدمك الخيف ده

ايوة ... هما خمسة خمسة خمسة
علي التوالي في وش كل مش اهلاوي

بيب بيب اهلي

والاهلي حديد

سكر انتي سكر

mimi يقول...

حسونة
=========

مبروك عليك وعلينا وعلي كل الاهلاوية

برافو اهلاوي

بيب بيب اهلاوي

mimi يقول...

فراشة
=========

الرسالة دي يا حبيبتي تستاهل بوست لوحدها ... جاااامدة مووت يا فراشتي

الف مبروك الدوري عقبال السوبر يارب

ونعمل بقي احتفال جامد

mimi يقول...

وردة
=======

اسكندرانية
رياضية
اهلاوية
مصرية
بلوجرية

يعني كل حاجة... وكمان مراسلة البلوجر في الماتش ... والله العظيم حاجة تشرف الأهلي ...

كان نفسي اكون في اسكندرية وقتهااااااا

معلش المرة اللي جاية عندكوا

التفاصيل ترويها لكم وردة ابو العافية .. من ستاد الماكس ... الاسكندرية

mimi يقول...

تامر حسين
============
انا مش متعودة عليك كده .. ايه التهييس ده .... ما شاء الله انا اتوقع البوست بتاعك الجديد يكون في العلالي اوييييييي

نورت يا معلم ...

حياتى نغم يقول...

السلام عليكم / مبروك يا ميمايا بجد أنا بحترم النادى ده جداً .
يارب نفرح وننجح دايماً .

كيكى يقول...

هخلص
3/6
ها تقدرى انتى واصحابك تنظملنا اليوم ها انا كنت دلوقتى هضيفك عشان نوفر حق المشواير دى!!!
بس الياهو بيرخم عليه عااااااااا
يلااااااا عايزين نشوف همه الشبراوية
عووووووووو

ايمان روحي يقول...

هههههههههههههه
انا ليش بالكورة
بس يارب اللي تحبيه
يفوووووز
ههههههه
تحيـــاتي

ابو صهيب ( الجمعاوي الاصيل)سابقاً يقول...

مبروك للاهلي

وليكي ياستي

mimi يقول...

أقصوصة
========
الله يبارك فيكي ... منورة

mimi يقول...

بيوتيفول مايند
===================

والله علي رأيك جابو لنفسهم الكلام ...

الكلام ده كلام كل الأهلاوية

دمت بود وشكراااااااا

mimi يقول...

تأثير فراشة
=============

نورتي يا نونا كتيييير اوي ...

وربنا يوفقك ويسعد أيامك يارب

تحياتي يا قطتي

mimi يقول...

د. ياسر عمر عبد الفتاح
===============================
ايوة يا دكترة هوا دا الكلام بجد ..

دمت بخير وود

تقبل تحياتي

mimi يقول...

عمرو
=========

اوووووو ... أهلاااااوي

بيب بيب أهلي

نورت ..

تحياتي ليك ولكل الأهلاوية

mimi يقول...

المصرية مسز رايتر
====================

حلو النك نيم ده اوي ... نورتي في أول زيارة ليكي ...

المنافسة زودت طعم الدرع ...

منوراني يا عسولة

تحياتي

mimi يقول...

عاشقة وغلبانة
===================

ايوة كده هوا دا الحماس الأهلاوي الجميل .. فينك ساعة الشماتين ورسايلهم اللي تسد النفس علي قناة دريم ومودرن سبورت

كنتي اتصلتي بيهم قلتلهم الكلام ده

علي العموم الأهلي حديد بمانويل جوزيه واللي بعده ان شاء الله ...

المهم يفصل في القمة ...

تنافسوه أه ... تغلبوه لأ

تحياتي يا قمرايا

mimi يقول...

سبهللة
============
ايوة اهلاوية جدااااااااا يا سبهلل

حلو جامد الاسم ده علي فكرة

الفرحة بالأهلي لا تضر الأهلاوية خالص

تحياتي

ياريت مش أخر مرة

mimi يقول...

راجي
==========
حقيقي خير الكلام ما قل ودل

الله يبارك فيك

نورت

mimi يقول...

يوميات شاب منوفي
==================

الله عليك ... هوا دا الكلام اللي في الجون

يارب في الجزاير ينصفنا

بس هيبقوا تعبانين من رحلتهم في عمان

ييجوا بالسلامة ... ان شاء الله

نورت

دمت بكل خير

mimi يقول...

كيكي
=========

يا شبراوية يا جميلة .. تحياتي

ماشي اوك هبعتلك الايميل بتاعي

ونتكلم يا قطة شبرا الشقية

مبروك للأهلي ... شفتي الشوارع عملت ايه....

جااااااااامدة شبرا دي والله

خلصي امتحانات وأقابلك

اتفقنا؟؟؟

ربنا يوفقك يا سكرتي

mimi يقول...

أحمد
========

تعليقك مش محتاج لتعليق

ربنا يخليك لينا يارب

mimi يقول...

أحمد
========

مبروك البوست الجديد علي راي المثل

ويارب ترجع بكل جديد وقريب لقلبك

تحياتي .... حمد الله علي السلامة

mimi يقول...

حياتي نغم
============

حبيبتي الرائعة تحياتي لكي

دمتي بكل ود ... وتقبل الله مكن دعوتك

تحياتي

mimi يقول...

كيكي
==========

كيكي كوكو كاكا كيكايا الجميلة

ماشي اوك عاوزين نلحق العرض بتاع 25
جنية

اوك هبعتلك

تسلمي

mimi يقول...

ايمان روحي
==============

نورتي مدونتي يا ايمان

والحمد لله ربنا استجاب دعوتك ... واللي بحبه فاز

الأهلي حديد

بيب بيب أهلي يا سكر

تحياتي

mimi يقول...

ابو صهيب الجمعاوي الاصيل سابقا
===============================

يارب دايما اللي نعوزه يتحقق

وربنا يكرمك ...

تحياتي ودمت بود

شكرا للتواصل

حلـم،، يقول...

مبروووووووووووووووك

Fkrny يقول...

الف مبروك للاهلى

mimi يقول...

حلم
=========

ألف مبرك للأهلي ... والأهلي حديد

mimi يقول...

Fkrny
=========

الله يبارك فيك ... ونورتني زيارتك

دمت بود

adel يقول...

اهو ياستي اثبات حضور و هاغور :):)

المانجة باظت المانجة باظت

هههههههههههه

واللله هيوحشني قوي جوزيه

ياريته يكمل مع الاهلي :):)
بس يلا مستقبله اهم

اصله لسه بيكوم نفسه يعني

بيقولك الشقق نار في البرتغال و هو نفسه يجيب شقة في لشبونة علي النيل هناك

ههههههههههههه