الاثنين، 22 فبراير 2010

حزروا فزروا

إبحث

ستجدني في أمامها لا خلفها ولا بداخلها

تجدني في عالمها ... لا في عالمك

أنا لست البئر ولا المنبع ، أنا العين

...

تجدني في خصامها ولومها ولا تجدني في فرحها

تجدني في المهام الصعبة ولا تجدني في المصاعب

إبحث ..

لاتجدني في الأماني ، ولاتجدني في الأمنيات

ولكن أبحث أكثر تجدني في الأمهات ..

هل عرفتم ما هذا ؟

.

.


هناك 45 تعليقًا:

Tamer Nabil Moussa يقول...

لا مش عرفت هههه

هفكر لو عرفت هقول بس هستنى شوى عشان اغش ههههه

مع خالص تحياتى

غير معرف يقول...

شوفتى البركة لما تحل اتنين مرة واحدة
ازيك يا ميمى وازاى فوازيرك
طبعا انا عارف الحل
بس الدفع قبل الاجابة

غير معرف يقول...

اة طبعا

دي سهلة جدا

أسهل من كدا مافيش

بس قولي كدا وانا وراكي فريرة

غير معرف يقول...

قولى كدا يا ميمى لو اللى فى دماغى هقولك صح واديكى جايزه كمان

Mano يقول...

ايه الكلام الجديد دا
طب عروستي

سمكه واحده يقول...

عروستييييييييي عروستيييييييي
ع ع ع عروستي ع ع ع عروستي
انام معاها وانام مع الشهود
حذوووره

اخبراتك ايه؟

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

وحشتينى

عاااااااااااا

كل سنه وانتى طيوبه حبيبتى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

مممممممممممممممم


عروستى وعريسى واى حد كمان حد عنده مانع

ههههههههههههههههههههه
وحش-تينى ياقلبى ربنا يطمنى عليكى

ضحكات الحياة يقول...

السلام عليكم

اولا ازيك يا ميمي و عامله ايه ؟
الاتنين ازيك و عاملة ايه

الاجابة
بسم الله الرحمن الرحيم الاجابة تونس
هههههههههههه
ايه يا ميمي الفوازير دي

ضحكات الحياة يقول...

شوفي انا هاضرب اجابه كده و ربنا يستر معايا

بسم الله الرحمن الرحيم
الاجابه
مها

هههههههههههههههه

بسمة انور يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

هو السؤال ده عندنا فى المنهج؟؟

مممممممممممممم

اكيد هو اللى فى دماغى
بس انا شايفه الكل مش عارفها
اخاف اقولها يغشوها منى

لما تقوليها هقولك هى اللى فى بالى ولا لاء
ههههههههههههههه

وحشنانى كتيييييييييييييييير يا ميويى

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

ابله
ابله
ميس
مودمازيل
انا مش لحقت اذاكر
ايه الاسئله الصعبه دى
مش عارفه يا ميمى
عاوزين فوازير سهله شويه ممكن

زهراء

أحمد عبد الحميد يقول...

مها

مي يقول...

صوبببببببباح الخير
ميمايا حبيبتى ايش اخبارك واهرامك وحشانى بدرجة تغيظ على فكرة انا قولت لابنى زناتى يوصلك حاجة بس الواد دايما مش مركز معايا والزهايمر شغال عنده يونيفرسال تبقى فكريه والنبى لاحسن هيشلنى

حل الفزورة انظر فى اخر الكتاب
لتكونش النظارة
عالعموم ياماما سامية عروستى وغلب حمارى وانتحر
وحششششششششششششششانى

أحمد زاهر يقول...

السؤال دا منبره المنهج أن هشتكى لـ
أشتكى لمين بقى ؟

خواطر شابة يقول...

أعتقد انها كلمة ام

خواطر شابة يقول...

لا اكيد انا غلط لان القاعدة اللي استخلصت منها النتيجة تبث لي انها خاظئة لذا سأنظم للجميع وأقول عروستي

خواطر شابة يقول...

صح يقال عيون المها ابو حميد جاب التايهة يبقى الكلمة هي مها

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

دا لغز دا ولا ايه
انا مش فاهمه حاجه
هو انا غبيه ولا انا غبيه

هههههههههههههه

اخبارك ايه ياميمي

يارب تكوني بخير

تحي‘ــ سفيرة السعادةـــاتي(:
بسومة النعومة

أبو أمك يقول...

العجل في بطن أمه

richardCatheart يقول...

صباح الخير صباح الفل صباح الجمال

ايه دا الناس كلها بتدور على ايه

عروستى عروستى عروستى فوق الصنداره لالالالالالالا


بصى تجدها فى خصامها ولومها والامهات

كلمه مها يارب تطلع ثثثثثح

شكرا تقبلى مرورى

فكرة من الزمن ده يقول...

ميمايتي وحشتيني بقى
وش مبوز وبيعيط
انتي فيييين
الاجابة مها دي فسورة صح؟ مالكو ومال الفوازير الايام دي
وحشتيني

Unknown يقول...

عروستى

Nostor Azzuro يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

الاجابة



مصر

سجود يقول...

السلام عليكم
اززززززززززززززيكم
هلا وهلا وهلا وغلا وغلا وغلا
مرحبا ومرحبا ومرحبا
نوركم غطي ع الكهربا
انا عرفت الفزوره وحلها
كلمة
مها
وهي صح بقي ومحدش يقولي لا
فاهممممممممين
يلااااااا سلام
تحياتي

ليس فقيرا من يحب يقول...

امممممممممممممممم

مفيش اختيارات يا ميس

السؤال صعب قووووووووى

طب مفيش اختيارات واصلا الجمهور كله

مش عارف حاجه

طب اعمل ايه

اعمل ايييييييييييييييييييييييييه

كيكى عوووووو يقول...

الجنه!!!
ولا ايه

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

هاااااا!!!! هو فيه ايه ؟ مممممم موش عارفة يا مماية؟ ههههههه
لـــولا

يوميات الحارة يقول...

مش عارف حد حلها ولا لا لكن اعتقد انه حرف الميم يا ميمى
؟؟!!!!!

كيكى عوووووو يقول...

الحل ايه انجزززززززززززززى

طهر فؤادك يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

كلمات جميلة ورقيقة ومعبرة

thunder يقول...

اولا السلام عليكم
ثانيا كل سنه وانت طيبة
ثالثا اعتقد انه حرف الميم لوكان فاهمى ونظمى لسه شغال يعنى
اختى العزيزة جدااا فينك مختفية اظاهرى التار مش هيخدوه منك خلاص
دمتِ يارب بكل حب وود وفى رعاية الله وحفظه دائما ياااااااااااااااااااارب

غير معرف يقول...

انا انا انا يا مس






عرفتها بس اخاف اقول تغشوها منى
ههههههههههههه

Bent Men ElZman Da !! يقول...

لا مش عرفت :|

-_- يقول...

محمد منير

مخطوبة يقول...

اهلا ميمي

زوريني

غير معرف يقول...

ياااااااي عرفتها

مع اني بتعب من التفكير الا اني عرفتها بسرعة

ههههههههههه

الاجابة مها

تجدني في :

أمامها

عالمها

خصامها ولومها

المهام

الأمهات

جامدة ياعسووولة

ازيك ياقمراية انتي وحشاني اكتر والله

دمتي بالف خير

قيس بن الملووووح يقول...

نحن في حاجه الي رايك في مشاكل القراء علي مدونة "دقات قلب بعد الخمسين"

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

كلاكيت تانى مرة

ازيك يا ميمى وازى اى حد تعرفيه
ازى الشارع اللى ساكنة فيه
واحمد تؤامك اللى روحك فيه
ازى شغلك ومكتبك والناس اللى حواليه
ازى العصافير اللى بتشوفك
وكل شىء بتمرى عليه
ازى قلمك شنطتك موبيلك
وكل شىء بتلمسيه
ازى ورقك النايم جوة كراسك
وكل حرف بترسميه

شفـقــة و إحســــان يقول...

ايه الفزورة الصعبة دى؟؟
معرفتش

Tamer Moghazy يقول...

لخبطتيني..ودوختيني يا ميمايا..
يعني انا جاي اسال عليكي تقومي تعملي فيا كده..؟؟
هه..؟؟
طمنيني عن اخبارك وعذرا على تاخيري في التواجد :)

(حلـم) يقول...

ازيك ياست ميمي


انشالله بخير


اتمنى لكي وافر الصحة والعافية


الي الامام يا سيدتي الجميلة


دائما تستحقين الافضل


اسجل قصوري وتقيلي اعتذاري

انا حلم

ام حل الفزورة ميمي صح هههههههههههههههه

(حلـم) يقول...

ازيك ياست ميمي


انشالله بخير


اتمنى لكي وافر الصحة والعافية


الي الامام يا سيدتي الجميلة


دائما تستحقين الافضل


اسجل قصوري وتقيلي اعتذاري

انا حلم

ام حل الفزورة ميمي صح هههههههههههههههه

تامر حسين يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم الاجابه تونس

سوري لو هزاري رخم
بس الحقيقه انا جي ادعو الاصدقاء ييجو عندي في المدونه يشوفو ويسمعو الريمكس الي عملتو ويقولولي رأيهم هل استمر ولا ابطل
تحياتي

mimi يقول...


ازيكم كلكم
وحشتوني اوووي

اجابة الحزورة "مها"

احلي ذكريات